Pinguini nell'antartico
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2 (2).jpg (76.93 KiB) Visto 3394 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2-z (1).jpg (99.26 KiB) Visto 3387 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
Re: Pinguini nell'antartico
There has been a rare visit yesterday:
I guess it was the UK-Ice Breaker A 173
The Royal Navy’s HMS PROTECTOR which arrived 20 January 2016
in Christchurch as part of historic Southern Ocean patrol
Furthermore on 18. February 2016 the chilean naval base celebrated 68. anniversary & visit of chilean vessel AP41 Aquiles.
http://www.armada.cl/armada/unidades-na ... 01442.html



I guess it was the UK-Ice Breaker A 173
The Royal Navy’s HMS PROTECTOR which arrived 20 January 2016
in Christchurch as part of historic Southern Ocean patrol
https://www.gov.uk/government/world-loc ... ean-patrolPROTECTOR conducted a 5 week fisheries patrol in the Southern Ocean
and she was the first Royal Navy vessel to visit the East Antarctic
and Ross Sea regions for 80 years.
Furthermore on 18. February 2016 the chilean naval base celebrated 68. anniversary & visit of chilean vessel AP41 Aquiles.
http://www.armada.cl/armada/unidades-na ... 01442.html



- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2-z (2).jpg (78.9 KiB) Visto 3366 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2-z (3).jpg (64.84 KiB) Visto 3363 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
.
- Allegati
-
- ohig-web1.jpg (52.42 KiB) Visto 3361 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- Cattura.JPG (87.61 KiB) Visto 3359 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2-z (4).jpg (45.9 KiB) Visto 3359 volte
-
- ohig-pingi2-z (5).jpg (45.45 KiB) Visto 3359 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2-z.jpg (43.42 KiB) Visto 3358 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2.jpg (84.86 KiB) Visto 3354 volte
-
- ohig-pingi2-z (1).jpg (49.43 KiB) Visto 3354 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell
- Colibrì67
- Site Admin

- Messaggi: 7302
- Iscritto il: mar set 03, 2013 10:19 pm
- città di residenza: porto torres
Re: Pinguini nell'antartico
- Allegati
-
- ohig-pingi2-z (2).jpg (92.29 KiB) Visto 3347 volte
"L'uomo che è cieco alle bellezze della natura ha perduto metà del piacere di vivere" B.Powell













